• Voor 20.00u besteld, morgen geleverd*
  • Snelle levering op uw werkplek
  • Klantenservice

Regel het met een appje

Digitale informatie is nu belangrijker dan ooit. Daarom kunt u vanaf deze maand al uw vragen over producten en bestellingen niet alleen telefonisch of per e-mail stellen, maar ook via WhatsApp. Bart Verkissen, Business Manager Lokale Installateurs, legt uit over deze nieuwe dienstverlening.

Waarom zijn we gestart met WhatsApp?

“Appen is tegenwoordig onderdeel van onze leefwereld. We zijn continu bezig om onze dienstverlening te verbeteren. Een goede bereikbaarheid pas daarbij. Door te starten met WhatsApp kunnen onze klanten een vraag stellen terwijl ze met de klus bezig zijn. Dat scheelt hen wachttijd.“

Wat zijn de bevindingen tot nu toe?

“We zijn gestart met een pilot bij de vestigingen Haarlem, Den Haag en Leiden. Voordat we begonnen hadden we verwacht dat er veel klantvragen zouden komen over bestellingen en retouren. Nu merken we dat twee derde van de vragen juist heel technische vragen zijn. Klanten sturen ook snel een foto mee met de vraag: “Welk artikel is dit?”. Onze commercieel specialisten op de binnendienst kunnen met WhatsApp klanten snel helpen aan een artikelnummer. Hierdoor ontstaat er ook minder ruis op de lijn.”

Hoe werkt het voor klanten?

“We hebben één landelijk WhatsApp nummer: 06 5125 4632. Als een klant een berichtje stuurt krijgt hij een automatische reactie. Hierin vragen we met welke vestiging hij het meeste zaken doet. Aan de hand van de reactie wordt de klant automatisch verbonden met onze medewerkers uit die regio. Vanaf dan wordt de klant automatisch binnen zijn regio geholpen. We zorgen ervoor dat onze klanten binnen 30 minuten een reactie van ons ontvangen.”

Regel het met een appje!

Heeft u een vraag over een product of levering? Stel hem dan via WhatsApp! Voeg ons telefoonnummer 06 5125 4632 toe aan uw adresboek. U kunt direct een WhatsApp-bericht versturen. Onze medewerkers zijn via WhatsApp bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur.

Gerelateerd

Aangepaste dienstverlening rond de feestdagen

Aangepaste dienstverlening rond de feestdagen

Om u ook rond de komende feestdagen optimaal van dienst te zijn, informeren wij u graag over onze aangepaste dienstverlening.

Samen maken we het mogelijk

De installatiebranche staat niet bij de vitale of cruciale beroepen. Maar wij vinden wel degelijk dat u een cruciaal beroep heeft. Nederland heeft u nodig om te blijven draaien. Want u zorgt ervoor dat het licht blijft branden, dat er altijd warm water is en dat fabrieken belangrijke producten blijven produceren. Nederland heeft u keihard nodig. Zeker nu!

Nieuw: refurbished artikelen voor industrie

Vanaf nu kunt u refurbished industriële artikelen bestellen via onze webshop. Samen met UNIS Group werken we zo aan een circulaire economie, óók in de industriële sector.

Meer uren in uw dag nodig? Dat kan met deze dienst!

Nooit meer misgrijpen of heen en weer rijden? Technische Unie introduceert Voorraadoptimalisatie serviceauto. Een servicepakket waarmee u meer inzicht heeft in de voorraad van uw serviceauto’s. Wel zo handig!

Waar is mijn bestelling? Bekijk de video!

Heeft u een bestelling geplaatst? En bent u benieuwd wanneer deze bezorgd wordt? Log in op de webshop van Technische Unie en volg uw bestelling. Het werkt als volgt:

Nieuw! Online uw bestelling volgen

Waar is uw bestelling? Vanaf nu weet u precies wanneer uw order wordt geleverd.

Nieuw: Pick Up Point Hoofddorp

Nieuw: Pick Up Point Hoofddorp

Sinds 3 april is in Hoofddorp het vierde pick-up point van Technische Unie geopend. In Hoofddorp kunt u snel uw bestelde materialen ophalen. Deze extra service is ondergebracht bij verfgroothandel Sikkens Van Eijk. De medewerkers van Sikkens Van Eijk zorgen voor de uitgifte van de goederen.

Perstangen te huur

Onze service is uitgebreid met gereedschapsverhuur! Vanaf nu huurt u voor slechts € 20,- per werkdag een perstang van Henco, Rehau, Rothenberger of Wavin. Deze service is alleen verkrijgbaar bij Technische Unie Groningen, Rotterdam Spaanse Polder, Utrecht en Zwolle.

Nieuw: Pick Up Point Axel

Nieuw: Pick Up Point Axel

Snel uw bestelde materialen ophalen? Vanaf nu kunt u gebruik maken van ons nieuwe Pick Up Point Axel in Zeeuws Vlaanderen. Deze extra service is ondergebracht in het pand van Naeye Logistics.

Klantverhaal: de revolutie van PlantLab in voedselproductie

PlantLab Technische Unie

PlantLab ontwikkelt mogelijkheden voor het kweken van planten in een volledig controleerde omgeving. In het nieuwe pand in ’s-Hertogenbosch krijgen de groeiambities van dit innovatieve bedrijf alle ruimte. Technische Unie maakte het mede mogelijk om alles op tijd operationeel te krijgen.

Service die ontzorgt: Vendor Managed Inventory (VMI)

Technische Unie biedt u verschillende ontzorgende diensten. Eén daarvan is de voorraadmanagementmethode Vendor Managed Inventory (VMI), die zorgt voor een optimaal voorraadniveau.

'Grotere projecten realiseren als ZZP’er door combineren specialismen'

MdW Machineservice installeert schakelkast

MdW Machineservice bouwde een nieuwe schakelkast voor de industriële friteuse van Vishandel Van Meines. Eigenaar Michel de Wit werkte hierbij nauw samen met een aantal andere ZZP’ers en koos voor de betrouwbare dienstverlening van Technische Unie. “Door het combineren van specialismen kun je als ZZP’er ook de grotere projecten realiseren.”